سی دی دریا

سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات افتتاح شد

سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات افتتاح شد

سی دی دریا: سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.


به گزارش سی دی دریا به نقل از مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و بمنظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده افتتاح شد. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش ها و شکایات خودرا در زمینه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.


منبع:

1400/11/22
20:55:48
0.0 / 5
767
تگهای خبر: سایت , مخابرات , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
سی دس دریا