سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات افتتاح شد
سی دی دریا: سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.
به گزارش سی دی دریا به نقل از مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و بمنظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده افتتاح شد. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش ها و شکایات خودرا در زمینه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.
منبع: سی دی دریا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب