تحقیق جدید فاش كرد؛
مواجهه توئیتر با بحران کاربر و کمبود تبلیغات
سی دی دریا: طبق یک تحقیق داخلی توئیتر، خیلی از سلبریتی ها حساب های کاربری خودرا رها می کنند. توئیتر تلاش دارد کابران فعال خود که برای کسب وکارش اهمیت دارند، را حفظ کند.
به گزارش سی دی دریا به نقل از رویترز، این درحالی است که ایلان ماسک مدیر ارشد تسلا و خریدار این پلت فرم به پایان مهلتش برای تکمیل فرآیند خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شرکت نزدیک می شود. حساب های کاربری که توئیت های زیادی منتشر می کنند کمتر از ۱۰ درصد کاربران فعال ماهانه توئیتر را می سازند اما ۹۰ درصد توئیت ها و نیمی از درآمد جهانی را به خود اختصاص داده اند. یک محقق توئیتر در پژوهشی داخلی به نام «توییت کنندگان به کجا رفتند؟» نوشته تعداد کاربران پر توئیت از زمان آغاز همه گیری کووید ۱۹ بشدت کاسته شده است. طبق این پژوهش کاربران پرتوئیت در واقع افرادی هستند که ۶یا ۷ روز هفته وارد توئیتر می شوند و هفته ای ۳تا ۴ بار توئیت منتشر می کنند. همینطور تحقیق نشان داده میان توئیت کنندگان فعال انگلیسی زبان علایق تغییر کرده و همین مساله جذابیت پلت فرم برای آگهی دهندگان را کاهش داده است. محتوای در ارتباط با رمزارز و «غیرایمن برای کار» که شامل محتوای هرزنگاری می شود، بیشترین میزان رشد میان علایق کاربران پر توئیت انگلیسی زبان داشته است. همزمان توجه به اخبار، ورزش و سرگرمی میان این دسته از کاربران درحال از بین رفتن است. توئیت هایی با چنین محتوایی به پلت فرم کمک کردند تا تصویری از خود بعنوان یک «میدان دیجیتال شهری» بسازد و برای آگهی دهندگان بسیار مطلوب باشد. توئیتر از مشخص کردن تعداد توئیت ها به زبان انگلیسی یا در آمد شرکت از کاربران انگلیسی زبان خودداری کرده است. اما دموگرافیک برای کسب و کار توئیتر اهمیت زیادی دارد. این پلت فرم در سه ماهه چهارم سال قبل بیشترین درآمد را از آمریکا داشت و بیشترین تبلیغات در این کشور هم کاربران انگلیسی زبان را هدف می گیرد.
منبع: سی دی دریا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب