سی دی دریا
لاجوردی مطرح كرد؛

نحوه شکایت از اپراتورها در عرصه ارتباطات

نحوه شکایت از اپراتورها در عرصه ارتباطات

به گزارش سی دی دریا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: برمبنای پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد.



به گزارش سی دی دریا به نقل از مهر، امیر محمد زاده لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی درباب گلایه یکی از کاربران از تبلیغ و طرح تشویقی یکی از اپراتورها برای ارائه نرم افزار به کاربران و اجرائی نشدن طرح تشویقی اظهار داشت: برمبنای پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخش ها دارید می توانید با ۱۹۵ تماس بگیرید.
وی اضافه کرد: اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکتها دارید می توانید از سایر تنظیم گران بخشی آنها یا مراجع قضائی دنبال کنید.
لاجوردی در آخر اظهار داشت: موضوع باید در امتداد پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک نماید. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت ارتباطات نیست.





منبع:

1402/12/07
09:25:20
0.0 / 5
352
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , شبكه , وزارت ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
سی دس دریا