سی دی دریا
رئیس صندوق نوآوری:

جانا به جایگاه خوبی دست یافته است

جانا به جایگاه خوبی دست یافته است

به گزارش سی دی دریا، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه، انجام هر کار جدیدی معمولاً با سختی هایی همراه می باشد، اظهار داشت: به نظر می آید جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) با برنامه ریزی خیلی خوب و تیم حرفه ای توانسته به جایگاه خوبی برسد.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) سعی دارد با تبدیل شدن به سکوی توسعه زیست بوم نوآوری اجتماعی ایران، به نوآوران، فناوران و کارآفرینان در راه پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر جامعه کمک کرده و اهالی حوزه نوآوری را در افزایش اثرگذاری اجتماعی فعالیت هایشان یاری کند.
بر همین اساس چهارمین جلسه نشست شورای سیاستگذاری و مشورتی جایزه نوآوری اجتماعی (جانا)، با حضور محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و رئیس شورای مشورتی و سیاستگذاری جایزه، مصطفی زمانیان عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی صفاری نیا مدیرعامل پارک فناوری پردیس، مینا مهرنوش مدیرعامل کسبینو و از داوران مسابقه «میدون»، علیرضا نبی کارآفرین و مدیرعامل موسسه بنیاد نبی، سیدمحمدحسین سجادی نیری مدیرعامل تکنوتجارت و محمد رسولی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری دال و دبیر جانا در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.



رویداد جانا را باید یک فعالیت بلندمدت در نظر بگیریم
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در این جلسه اظهار داشت: هر کار جدیدی که بخواهد شروع شود معمولاً با سختی های بسیاری همراه می باشد. بنظر می رسد جانا با یک برنامه ریزی خیلی خوب و تیم حرفه ای توانسته است به جایگاه خوبی برسد.
محمدصادق خیاطیان با اعلان اینکه نخستین کارکرد برای دوره شروع جایزه جانا، مبحث ترویج است، خاطرنشان کرد: ترویج حوزه نوآوری اجتماعی مهم ترین کارکردی است که برای نوآوری اجتماعی و جایزه جانا قائل هستیم.
وی اضافه کرد: در این مرحله نیاز داریم خود جانا هم دیده شود، اما اگر هم اکنون سراغ زیرمجموعه هایی که هنوز در شروع مسیر هستند برویم که البته کار پرارزش و قابل اهمیتی است، در چنین شرایطی خود جانا به واسطه این کارهای کوچک دیده نمی گردد.
خیاطیان تاکیدکرد: رویداد جانا را باید یک فعالیت بلندمدت در نظر بگیریم که در دوره های مختلف برگزار گردد تا در هر دوره ای به اقتضای نقش و جایگاهی که پیدا می کند بتواند رویکردها و کارکردهای مختلفی را برای آن در نظر گرفت.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد: جنس خیلی از مباحثی که مطرح می شود مسائل اجتماعی است اما معلوم نیست نوآوری در آنچه جایگاهی دارد. ما می خواهیم در بلندمدت فعالیتهای مبتنی بر روش علمی و کارکرد حرفه ای در جانا اتفاق بیافتد.
در این نشست گزارشی از فعالیتهای چند ماه دبیرخانه جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) و موضوعات قابل اهمیت این رویداد عرضه شد. همینطور حاضران با عرضه پیشنهادات و طرح های مختلف در مورد نحوه داوری و دسته بندی قرار گرفتن هر یک از مجموعه های حاضر در حیطه رقابتی این رویداد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.


1403/06/18
10:23:10
0.0 / 5
104
تگهای خبر: آموزش , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
سی دس دریا