سی دی دریا

افزوده شدن پنج رشته جدید در دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران

افزوده شدن پنج رشته جدید در دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران

سی دی دریا: پنج رشته جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، از مهرماه سال جاری آموزش داده می شود.


به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه تهران، با تصویب دو رشته «روانشناسی بالینی» و «علوم شناختی- روانشناسی شناختی» در دوره دکتری و رشته های «علوم شناختی- ذهن، مغز، تربیت»، «روانشناسی بالینی کودک و نوجوان» و «آموزش فلسفه به خردسالان و نوجوانان» در دوره کارشناسی ارشد، این پنج رشته در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران اجرا می شود.
با پذیرش دانشجو از مهرماه امسال، کارهای آموزشی و پژوهشی در این پنج رشته، در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران شروع شده است.
دانشکده علوم تربیتی در سال ۱۳۴۴ هجری شمسی شروع به کار کرد. این دانشکده در ابتدا ضمن تربیت دبیر آموزشی، آموزش مسائل تربیتی و روش های آموزشی را نیز بر عهده داشت. این وظیفه پیش از تاسیس دانشکده روان شناسی در دانشکده ادبیات در گروه فلسفه و علوم تربیتی انجام می شد. از سال ۱۳۴۸ فعالیت دانشکده فقط به روان شناسی و علوم تربیتی معطوف شده و به بسط و توسعه آن همت گماشته است. این دانشکده اکنون دارای هفت گروه آموزشی است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرند.



1403/07/25
09:09:06
0.0 / 5
29
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
سی دس دریا