جریمه اتحادیه اروپا در انتظار آمازون
سی دی دریا: شرکت آمازون احتمالاً سال آینده میلادی با تحقیقات آنتی تراست اتحادیه اروپا درباره ی آنکه آیا محصولات برند خودرا در پلت فرم فرو ش آنلاینش بر کالاهای دیگر ترجیح می داده یا خیر روبرو خواهد شد.
به گزارش سی دی دریا به نقل از رویترز، بگفته منابع آگاه این غول خرده فروشی آنلاین در صورتی که درباره ی نقض قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا(DMA) مقصر شناخته شود، امکان دارد ملزم به پرداخت جریمه ای تا ۱۰ درصد درآمد سالانه خود شود. زمانبندی و تصمیم گیری درباره ی پیشبرد مطالعه در ماههای آینده به عهده کمیسیونر آنتی آنتی تراست اتحادیه اروپا یعنی «ترزا ریبرا» است. وی مقرر است از ماه آینده فعالیت خودرا شروع کند و جانشین مارگارت وستاگر خواهد شد. قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا که سال قبل میلادی اجرا شد، اجازه نمی دهد آمازون و ۶ شرکت فناوری بزرگ دیگر محصولات و سرویسهای خودرا به پلت فرم های دیگر ترجیح دهند. کمیسیونر اتحادیه اروپا که به عنوان مجری آنتی تراست منطقه نیز فعالیت می کند، در ماه مارس اعلام نمود مشغول جمع آوری اطلاعات و داده هایی درباره ی نحوه برخورد آمازون با محصولات برند خود در «آمازون استور» است. آمازون درگزارش پیروی از قوانین خود که در ماه مارس انتشار یافت، اعلام نمود مدلهای رده بندی محصولات آن تمایزی مدلهای رتبه بندی آن تفاوتی در مورد فروخته شدن محصول توسط آمازون خرده فروشی یا فروشنده یا محصول آمازون یا محصول شخص ثالث ندارند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب