لوگوی جدید ایرانسل رونمایی گردید
به گزارش سی دی دریا ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی نمود.
به گزارش بازرگانی خبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تا پیش از این، ایرانسل بعنوان یکی از شرکتهای ارتباطی برتر ایران شناخته می شد و جایگاه نخست را در عرضه خدمات دیتا از آن خود کرده بود. طی سالهای اخیر، با بروز تحول دیجیتال و ورود کشور به عصر دیجیتال، ایرانسل، نقش و جایگاه خویش را بعنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تثبیت کرده است. با پیاده سازی سبک زندگی دیجیتال در ایران، سرعت و سادگی ارائهی خدمات، به اولویت نخست در انتخاب کاربران تبدیل گشته است. بازتاب سرعت و سادگی در لحن و تصویر ایرانسل، می تواند در کنار ارائهی به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال، تصویری یک پارچه از برند ایرانسل در راه تحول ایجاد نماید. در اولین گام، متناسب با تازه ترین جریان های جهانی و همزمان با نوسازی برند گروه ارتباطی MTN، ایرانسل هم از نسخه ای ساده و مینیمال از لوگوی خود رونمایی نمود تا در جهان پرسرعت امروز، مأموریت و چشم انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصور بکشد. یکپارچه سازی و ایجاد پلت فرم واحد ارائهی محصولات و خدمات، تاکید بیشتر از پیش بر جوانان و اندیشهی نوآورانه بعنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و هم زیبایی شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، همچون مهم ترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود بوده است. رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهم ترین المان های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید لوگو نیز، همچنان حضور دارند. تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از شرکت ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، همچون مهم ترین محرک های ایرانسل در فرآیند نوسازی برند بوده است. دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، با انتشار پستی در صفحهی اینستاگرام خود به این مناسبت، تاکید کرد: معتقدیم که «همه شایستهی بهره مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این راه، پلت فرم های دیجیتال برتر را برای توسعه کشور خلق می نماییم تا زندگی درخشان تری را به ارمغان بیاوریم. وی ادامه داد: تلاش می نماییم تا این پلت فرم های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان تری دست یابند. با رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل، این لوگو به تدریج و بر مبنای برنامهی زمان بندی، در وبسایت، محصولات، کانال های ارائهی محتوا، تبلیغات و درگاه های مختلف ایرانسلی، اعمال خواهد شد.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب